FAQ - Touchcare

Preguntes Freqüents

Per utilitzar i beneficiar-se de TouchCare, comproveu que l’usuari tingui un telèfon amb sistema Android, Bluetooth habilitat i l’aplicació TouchCare instal·lada.


  • Funcions de TouchCare
  • Comprar TouchCare
  • El rellotge TouchCare
  • Les etiquetes TouchCare
  • L’aplicació TouchCare
  • Els cuidadors TouchCare
  • TouchCare Professional (per a residències, hospitals, etc.)
Funcions de TouchCare

Quins són els beneficis clau de TouchCare?

TouchCare li brinda la tranquil·litat de saber que l’ajuda està a un sol toc de distància en cas que la necessiti, i li permet viure de forma independent en el lloc que triï. El modern rellotge mostra l’hora, el clima actual, la qualitat de l’aire, el seu recompte de passos i el nivell de bateria del rellotge. Al mateix temps, proporciona un botó d’emergència discret que el connecta directament amb el seu cuidador o ésser estimat. També pot enviar alertes quan detecta canvis inesperats en l’activitat.

A més, les etiquetes TouchCare proporcionen una imatge única dels seus hàbits diaris, el que amb el temps permet que TouchCare noti petits canvis en el comportament que poden indicar l’aparició de problemes de salut, i l’ajuda a ell i/o al cuidador a prendre mesures preventives.

Les característiques clau inclouen:

  • Botó d’emergència integrat
  • Alertes proactives als cuidadors si hi ha canvis inesperats en l’activitat; per exemple, si no hi ha activitat durant l’hora habitual de despertar
  • Paràmetres d’alerta configurables que asseguren que les alertes i informes siguin apropiats per al seu propi estil de vida
  • Registre del recompte de passos, velocitat del pas i longitud de la gambada
  • Ubicació GPS i historial de viatge
  • Possibilitat de registrar a més d’un cuidador

Quina informació obtindré jo (i el meu cuidador) de TouchCare?

En el rellotge pot veure l’hora, el clima, la qualitat de l’aire, el recompte de passos i el nivell de bateria. L’aplicació TouchCare li mostra més detalls sobre la seva activitat física (inclosa la velocitat del pas i la longitud de el pas), i el registre de les seves Activitats de la Vida Diària (AVD) obtingudes al tocar les etiquetes col·locades a diferents punts clau de la seva llar a mesura que avança el seu dia. També pot veure les dades GPS dels viatges que fa durant el dia.

Si ha registrat un cuidador, aquesta persona veurà el seu registre de AVD, el seu recompte de passos i el seu historial de viatge GPS. PER DEFECTE, TOTES LES ALERTES (per exemple, medicaments no presos, sense activitat després de l’hora habitual de despertar-se, etc.) ESTAN CONFIGURADES A “DESACTIVAT” EN L’APLICACIÓ DEL USUARI. ASSEGURI’S DE CONFIGURAR LES ALERTES QUE DESITJA QUE EL SEU CUIDADOR REBI A “ACTIVAT”. Això es pot fer a la secció “Configuració” de l’aplicació. TAMBÉ ÉS POSSIBLE QUE EL CUIDADOR VEGI UN GRÀFIC DE MOVIMENT EN TEMPS REAL PER VERIFICAR QUE L’USUARI ESTÀ ACTIU. PERÒ, AIXÒ ESTÀ CONFIGURAT A “DESACTIVAT” PER DEFECTE. Es recomana utilitzar aquesta prestació només si tant vostè com el seu cuidador tenen prou dades de baix cost en el seu pla mòbil mensual / anual.


Què són les Activitats de la Vida Diària (AVD)?


En termes mèdics, les Activitats de la Vida Diària (AVD) són un conjunt de “proves” que permeten als cuidadors avaluar el nivell de dependència de la gent gran en activitats diàries bàsiques com menjar, anar a el bany, banyar-se i vestir-se. Si bé TouchCare no fa “proves” d’aquestes activitats, a l’aprendre i monitoritzar el patró dels seus hàbits diaris a mesura que avança el seu dia, TouchCare pot ajudar a predir l’aparició de problemes de salut i proporcionar-li informació que ajudi a desenvolupar hàbits de vida més saludables.


Per què és important mesurar les AVD?

 La investigació mostra que els canvis en el comportament en activitats simples com els àpats, el temps que es passa mirant televisió, l’activitat física, etc. poden ajudar a predir una varietat de problemes de salut, des de depressió fins a infeccions del tracte urinari. Al comprendre com canvia el seu comportament amb el temps, vostè i / o el seu cuidador poden prendre mesures correctives primerenques per tal que pugui viure una vida saludable i independent.


Com recopila TouchCare les dades de AVD?

Les etiquetes TouchCare es col·loquen al voltant de la seva llar en àrees clau que toca sovint, com la nevera, la caixa de medicaments o el comandament remot de la televisió. Cada vegada que obre la nevera, per exemple, TouchCare ho detecta i manté un registre de la data i l’hora en què ha passat. Amb el temps, TouchCare desenvolupa un patró del seu estil de vida i s’adona si les coses comencen a canviar.


Per què necessito saber la velocitat del meu pas i la longitud de la meva gambada?

La investigació mèdica mostra que els canvis en la quantitat diària de passos, la velocitat dels passos i la longitud de la gambada poden predir alguns problemes de salut com la depressió de forma primerenca. Al detectar aviat aquests signes, TouchCare pot facilitar que vostè i / o el seu cuidador prenguin mesures preventives.


En què es diferencia TouchCare d’altres dispositius de seguretat a la llar?

TouchCare és un rellotge còmode, còmode i útil, no un botó de pànic que compromet la dignitat. Té una botó d’alarma discret per notificar als seus cuidadors en cas de necessitat, i també proporciona un registre de les seves activitats diàries que, amb el temps, pot ajudar a predir possibles problemes de salut i ajudar-lo a adoptar hàbits de vida saludables. A més, TouchCare pot enviar alertes automàticament al seu cuidador si s’adona que les coses no van bé, com per exemple si no pren la seva medicació a l’hora adequada, el que li dóna la tranquil·litat de saber que el suport està al seu disposició si ho necessita.

Comprar TouchCare

On puc comprar TouchCare?

TouchCare es ven exclusivament online a www.touchcare.es, i es pot enviar a qualsevol país de la UE.


Em cal un SmartWatch per utilitzar TouchCare?

Sí, TouchCare no funciona a menys que l’aparelli amb un telèfon mòbil intel·ligent i descarregui l’aplicació TouchCare. L’usuari ha d’utilitzar un SmartWatch amb sistema Android, però el cuidador pot tenir Android o iOS.


Què s’inclou a la caixa?

El kit TouchCare inclou: 1 rellotge, 6 x etiquetes tàctils, 1 cable de càrrega USB, 4 x enganxines adhesives, 3 x tapes impermeables per etiquetes, instruccions i la garantia. Les 6 etiquetes s’adhereixen a: medicaments, nevera, microones, lavabo, aixeta i comandament de TV.


Necessito WiFi a casa meva?

No, TouchCare no necessita una connexió WiFi. Només necessita un SmartWatch amb sistema Android, amb Bluetooth habilitat i l’aplicació TouchCare instal·lada.


¿TouchCare utilitza les meves dades mòbils?

Sí, s’envien petits paquets de dades entre els nostres servidors i el seu telèfon a través de la seva connexió mòbil, pel que pot incórrer en despeses depenent del seu pla de dades mòbils.


Quant costa TouchCare?

 Visiteu www.touchcare.es per conèixer el preu actual. Es requereix una subscripció per poder proporcionar-li a vostè i als seus cuidadors dades, alertes i informes que l’ajudin a viure de manera independent mentre sap que l’ajuda està a l’abast de la mà. Els primers 3 mesos de subscripció són gratuïts per a tots els nous clients.


¿TouchCare ve amb una garantia?

Sí, TouchCare ve amb una garantia limitada d’1 any. Si us plau, llegiu la versió impresa de la garantia dins de la caixa.


Puc retornar TouchCare, i quina és la política de devolució?

Sí, pot tornar el producte en un període de 30 dies a partir de la data estipulada en el seu rebut de compra per qualsevol motiu, sempre que els productes retornats estiguin en perfectes condicions. Després de 30 dies, només es poden retornar els productes defectuosos segons la Garantia. Per iniciar devolucions, envieu un correu electrònic a hola@touchcare.es indicant el motiu de la devolució i li oferirem instruccions. Consulti els nostres Termes d’Ús en aquest lloc web i la Garantia impresa a la caixa del producte per obtenir informació completa.


El rellotge TouchCare

Quina informació mostra el rellotge?

Per estalviar bateria, la pantalla el rellotge està apagada per defecte. Premeu el botó per veure el temps, el clima, la qualitat de l’aire, el recompte de passos i el nivell de bateria. La pantalla s’apaga després de 3 segons.


Com enviament un avís d’emergència?

Simplement mantingui pressionat el botó de el rellotge durant 5 segons. L’alerta s’enviarà al seu (s) cuidador (és) registrat (s).


Com recàrrec el rellotge?

Heu de connectar un extrem del cable USB inclòs a la caixa a un adaptador de càrrega i l’altre a l’rellotge. El rellotge hauria carregar completament en aproximadament 3 hores, el que hauria de durar aproximadament 2 dies d’ús normal.


Puc utilitzar el rellotge a la dutxa?

El rellotge TouchCare té una classificació de IP67. Això vol dir que les esquitxades estan bé, però és probable que l’exposició perllongada a l’aigua danyi el producte. Ha de treure el rellotge per dutxar-se i mai usar-lo a la banyera.


Les etiquetes TouchCare

Com instal·lo les etiquetes?

Simplement retiri la capa protectora a la part inferior del capçal de l’etiqueta i la banda de contacte per exposar l’adhesiu. Després enganxi les etiquetes a l’objecte apropiat, pressionant fermament, en el lloc que tocarà de forma natural a l’utilitzar aquests objectes. Afegiu les tapes impermeables subministrades si cal.


On he de posar les etiquetes?

Les etiquetes estan designades per ser instal·lades en certs objectes: el microones, la nevera, el comandament de TV, l’aixeta, la caixa de medicines i el vàter. Les etiquetes tenen imatges al capçal perquè sàpiga on va cada una. Assegureu-vos de col·locar cada etiqueta al lloc adequat o els informes d’activitat de TouchCare seran incorrectes.


Necessito recarregar les etiquetes?

No, les etiquetes vénen amb una pila de botó que hauria de durar fins a un any depenent de l’ús. Les etiquetes de recanvi / addicionals es poden comprar a baix cost en www.touchcare.es.


Per què hi ha coixinets adhesius a la caixa?

Especialment en superfícies arrodonides o corbes, les etiquetes poden necessitar una mica “d’ajuda” per quedar ben subjectades. Simplement apliqui una petita peça dels coixinets adhesius subministrats per tal d’assegurar un bon ajust.


Són impermeables les etiquetes?

La banda de contacte de les etiquetes és impermeable, però el cap que conté la bateria no ho és. Per a les etiquetes que puguin estar exposades a l’aigua (vàter, aixeta), poseu la tapa impermeable subministrada sobre el cap de l’etiqueta. Això assegurarà que les etiquetes siguin a prova d’esquitxades, però mai poseu una etiqueta directament sota l’aigua.


L’aplicació TouchCare

Com instal·lo l’aplicació?

Si vostè és usuari de TouchCare, necessita un telèfon mòbil amb sistema Android. Descarregi l’aplicació TouchCare de la plataforma Google PlayStore, instal·leu-, obri-la i seguixi les instruccions que trobarà a l’aplicació (assegurant-se de triar “Usuari” quan se li demani) per a registrar un compte i després configurar el seu(s) cuidador(s).

Si és cuidador, comprovi que l’usuari que està sota la seva supervisió hagi instal·lat l’aplicació primer i hagi iniciat sessió. Després, vagi a Google PlayStore (Android) o AppStore (iOS) per instal·lar l’aplicació. Asseguri’s de seleccionar “Cuidador” i no “Usuari” a l’hora de configurar el seu compte


¿L’aplicació està disponible en Android i iOS?

Si és usuari de TouchCare, necessita un telèfon mòbil amb sistema Android. Si és cuidador, pot utilitzar Android o iOS.


Com registro la meva compte?

Un cop hagi instal·lat l’aplicació TouchCare, se li demanarà que completi la seva informació personal, com el seu nom, número de telèfon, data de naixement, gènere i contrasenya. Només cal que segueixi les instruccions indicades en l’aplicació i hauria de poder configurar el seu compte en uns 5 minuts.


Quina informació puc veure en l’aplicació?

A la pàgina principal pot veure instantàniament el recompte de passos i l’última activitat que ha realitzat. Després pot navegar per veure més detalls prement els botons “Exercici” i “Activitat” respectivament. Des de la pàgina principal també pot veure la seva ubicació, i al pressionar el botó pot veure el seu historial de viatge. El menú de “configuració” li permet fer coses com establir els seus paràmetres d’alerta i administrar els drets d’accés del seu cuidador.


Quina informació podrà veure el meu cuidador?

El seu cuidador veurà el seu registre de AVD, el seu recompte de passos i el seu historial de viatge amb GPS. PER DEFECTE, TOTES LES ALERTES (per exemple, medicaments no presos, sense activitat després de l’hora habitual de despertar-se, etc.) ESTAN CONFIGURADES A “DESACTIVAT” EN L’APLICACIÓ DEL USUARI. ASSEGURI’S DE CONFIGURAR LES ALERTES A “ACTIVAT” QUE DESITJA QUE EL SEU CUIDADOR REBI. Això es pot fer a la secció “Configuració” de l’aplicació.


Està segura la meva informació personal?

TouchCare és un producte de DNX Co Ltd, que es pren molt seriosament la seguretat i la privacitat de les seves dades personals. DNX Co Ltd manté les seves dades emmagatzemades en un núvol encriptat i blindat proporcionada per Amazon Web Services (AWS). Compleix amb la normativa de RGPD de la UE i el seu Representant RGPD de la UE és ExpertosLOPD (www.expertoslopd.es). Consulteu la Política de privacitat de TouchCare en aquest lloc web i en l’aplicació per obtenir informació completa sobre com DNX Co Ltd processa les seves dades personals i per veure els teus drets sota el RGPD de la UE.


Els cuidadors TouchCare

Com connecto el meu compte a un usuari de TouchCare?

Assegure’s que l’usuari hagi completat primer la configuració del seu compte i la instal·lació de l’aplicació. Després descarregui l’aplicació TouchCare des PlayStore o AppStore i trieu “Cuidador” com a tipus de compte quan se li demani.


Puc monitoritzar més d’un usuari de TouchCare?

Sí, pot monitoritzar tants usuaris de TouchCare com vulgui. En la seva aplicació, només ha de seleccionar l’usuari que desitgi per veure les seves dades.


Quina informació obtindré sobre l’usuari?

Veurà automàticament les dades de recompte de passos de l’usuari, els registres d’esdeveniments tàctils i l’historial de viatges de l’GPS, i tingueu en compte que l’usuari pot establir preferències sobre la informació que veu sobre ell. Si està cuidant a algú amb dependència, és una bona idea estar amb ell quan estableixi aquestes preferències perquè obtingui la informació que necessita. PER DEFECTE, TOTES LES ALERTES ESTAN CONFIGURADES A “DESACTIVAT” EN L’APLICACIÓ DEL USUARI. Asseguri’s que L’USUARI ACTIVA AQUELLES ALERTES QUE DESITJA REBRE. Pel que fa a les alertes, pot decidir si vol rebre una notificació “push” o simplement veure les alertes dins de l’aplicació; aneu a la secció “Configuració” per establir la seva preferència. TAMBÉ ÉS POSSIBLE QUE EL CUIDADOR VEGI UN GRÀFIC DE MOVIMENT EN TEMPS REAL DE L’USUARI PER VERIFICAR SI ESTÀ ACTIU. SI MES NO, AIXÒ ESTÀ CONFIGURADO A “DESACTIVAT” PER DEFECTE. Es recomana utilitzar el gràfic de moviment només si tant l’usuari com vostè tenen prou dades de baix cost en els seus plans mòbils mensuals / anuals.


Què passa si l’usuari envia un avís d’emergència?

Rebrà un missatge d’alerta en el seu telèfon o en l’aplicació segons les seves preferències triades (vegeu la secció “Configuració”). En cas de rebre un avís ha d’intentar posar-se en contacte immediatament amb l’usuari i prendre les mesures adequades.


TouchCare Professional (per a residències, hospitals, etc.)

Ofereixen solucions de nivell empresarial per a proveïdors d’atenció professional?

Sí, TouchCare Professional ofereix una solució d’atenció integral per a organitzacions en l’àmbit de l’atenció amb diverses persones sota la seva supervisió, i permet que la seva organització brindi serveis de manera més eficient i prioritzi l’atenció on més es necessita. A més de les aplicacions mòbils, els cuidadors poden accedir a un portal web que proporciona mètriques detallades i una major supervisió de l’atenció. TouchCare Professional inclou la capacitat de predir el deteriorament de la salut, veure perfils de risc generats per IA per a coses com el risc de caiguda o l’inici de la depressió, rebre alertes crítiques i detectar anomalies de comportament de les persones sota la seva protecció.


Quin tipus d’entitat fa servir TouchCare Professional?

 TouchCare Professional és adequat per a qualsevol organització que brindi atenció a múltiples usuaris. Les llars residencials o d’ancians, les autoritats sanitàries governamentals, els centres de dia i els proveïdors d’atenció domiciliària es beneficien de la capacitat de TouchCare d’enfocar-se en la prestació de serveis de manera eficient, predir el possible deteriorament de la salut i rebre alertes crítiques davant de possibles riscs i perills.


Com puc obtenir informació completa sobre TouchCare Professional?

Simplement envieu un correu electrònic al nostre equip empresarial a hola@touchcare.es i ens posarem en contacte amb vostè.




SUPORT

Per a més informació contacta amb nosaltres i resoldrem encantats tots els teus dubtes.

CONTACTA